Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.08.2014 18:23 - Неделни вицове
Автор: miladineva Категория: Забавление   
Прочетен: 643 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


Циганин и циганка си говорят за нещата от живота: - Ейй, Айше, кво нещо е живота беее… бехме брат и сестра, после мъж и жена, а сега си ми тъща.




Французин купува подарък за жена си. - Дайте ми, моля, една дамска блуза за около 80 евро. - Да, но кажете, моля, цвят, размер, материя, модел? - Всичко това няма никакво значение! - Е как така, поне цвят и размер? - Ами така – при всяко положение, жена ми ще дойде да си я смени!



Колко кьнтри музиканти са нужни, за да сменят изгоряла крушка? Двама – един да я смени и един да изпее колко разбито е сърцето му по изгорялата крушка!



Офицер от отдела за борба с наркотиците отива в една ферма и иска да провери района за растения, от които може да се прави дрога. Фермерът казва: - Няма проблем, сър, само не ходете в ей онова поле… Офицерът избухва: - Мистър, аз представлявам щатската власт! И гордо вади значката от джоба си: - Виждате ли тази значка?! Тази значка ми дава право да ходя където пожелая, за да си свърша работата! Без повече обяснения! - О’кей, сър, – съгласява се фермерът – Можете да ходите, където си поискате, След пет минути фермерът вижда, че офицерът бяга с пълни сили, а след него – разярен бик. Фермерът притичва след тях, крещейки: - Значката! Покажи му значката си!



Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: miladineva
Категория: Забавление
Прочетен: 98912
Постинги: 112
Коментари: 10
Гласове: 100
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031