Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.04.2013 13:43 - ЦЕЦОфония - доказана от новите записи
Автор: kuklovodi Категория: Политика   
Прочетен: 1529 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 26.04.2013 16:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Скандални записи на разговор между бившия премиер Бойко Борисов, ексаграрния министър Мирослав Найденов и градския прокурор на София Николай Кокинов бяха пратени до някои медии от подател с името Бойко Найденов Кокинов. "Правен свят" преслуша записите, които звучат изключително автентично.

В придружаващото писмо изпращачът на записите твърди, че е служител на СДОТО и като такъв е наясно, че незаконното подслушване по разпореждане на бившия вътрешен министър Цветан Цветанов продължава и след като той е напуснал поста. Служителят бил мотивиран да разпрати записите до медиите от вчерашното изказване на бившия премиер Бойко Борисов, който заяви, че Цветан Цветанов се е заклел в децата си, че не е подслушвал него. "Е, не е така. Аз, и мои колеги подслушвахме в началото на април тази година среща между Бойко Борисов, бившия министър на земеделието Мирослав Найденов и градския прокурор на София Николай Кокинов... За да отидем на тази "тренировачна мисия" бяхме изпратени с обяснението, че е по разпореждане на Цветанов, въпреки, че министърът на вътрешните работи в тази сутрин беше Петя Първанова. Защо се съгласихме да отидем?! Мисля, че мога да ви го обясня с една дума – СТРАХ", пише служителят от СДОТО.

От записите става ясно, че Борисов, Найденов и Кокинов обсъждат делото за корупция срещу бившия земеделски министър, какви са възможностите то да бъде прекратено, къде още "рови" прокуратурата. А градският прокурор на София се жалва, че е репресиран. Твърди, че журналистът от Mediapool Борис Митов е бил привикан на разпит по разпрореждане на главния прокурор. "Главният прокурор ми се обади и нареди веднага го привикай и започвайте проверка. А сега сложихме лайното пред вентилатора, после върви спасявай. И аз като Матросов излязох и казах, че аз съм инициирал всичко. Как да се защитя, какво да направя, нали съм си главен бушон. Ама нещо взех да се уморявам. Само удари, удари, всеки ме цака. И не виждам нищо хубаво засега да ми се е случило, освен дисциплинарното производство", казва Кокинов на Бойко Борисов.

От разговора става ясно, че Кокинов има апетити към поста на апелативен прокурор на София. Упреква Бойко Борисов, че си избрал Сотир Цацаров за главен прокурор, пък той отнасял много удари. Оплаква се, че и президентът "ми скача на мен и на Роман (Роман Василев – зам.-градски прокурор – б.а.), защото сме хора на Бойко. Не мога да разбера какво се случва, кой от кои е. Всеки ме преследва, аз съм репресиран".

За Сотир Цацаров градският прокурор казва, че се разбира с него, но той бил много "поврътлив", бързо сменял позицията си. "Нищо лошо не искам да кажа, но ме изненадва непрекъснато. Много ми е трудно, признавам. Днеска така, утре онака. Единият ден ме бие по главата, на другия ме гали. Затова искам да отида в Апелативна, на спокойствие малко, по настрани", казва още Кокинов.

По време на разговора става ясно, че едва в началото на април т. г. от този разговор Бойко Борисов е научил каква е разликата между градска прокуратура и апелативна прокуратура.

По отношение на разследването срещу Мирослав Найденов, градският прокурор твърди, че нищо не знае, че е изолиран, че неговият заместник Божидар Джамбазов отговарял на въпросите му с вдигане на рамене, че резултатите от разследването се докладвали лично на заместник-главния прокурор Борислав Сарафов. Все пак добавя, че по негово мнение, делото няма да издържи, защото един от свидетелите редовно си променя показанията. И разказва на събеседниците си важна клюка - предлагали сделка на жената, с която Найденов живее – да свидетелства срещу него, а в замяна тя нямало да бъде обвинена.

Тук Бойко Борисов влиза в ролята на познавач на съдебната практика и казва: "Оня не ти е проблем (свидетелят с променящите се показания – б.а.). Тая ти е проблем. Не тоя. Човек, който пет пъти е сменял показания... не може да те прати в затвора. Адвокатите ще искат пет пъти да го изследват – луд ли е, не е ли, колкото и да натискат в тая посока, минали са три години. Проблем е тая, която може да те накисне по най-безобразния начин. Там отивай се оправяй."

Мирослав Найденов пък твърди, че по делото му ще привлекат като обвиняема и бившата шефка на Инспектаората към ВКП Малена Филипова. Кокинов твърди, че главният прокурор му е забранил да общува с нея. А Мирослав Найденов изразява опасенията си, че прокурорка е поискала всички медийни поръчки от Министерство на земеделието.

Едно от най-любопитните впечатления от разговора е, че Бойко Борисов може би действително не е знаел, че той и членовете на кабинета вероятно са били подслушвани, както вчера заяви Мирослав Найденов пред бТВ.

По време на разговора, на Борисов му звъни телефона. Ето и част от репликите му в този разговор:

"Те днеска ще обявяват това от подслушванията и горе-долу знам какво е излезло. Значи единият началник на екип, 50-годишнина е имал и е отишъл и е изтрил всичко в деня, в който е обявена проверката, вечерта... Да, бе, да, те ще им повдигат на тез, просто да знаеш като реакция.

А те, може ли да са ни слушали нас? Щото те са излизали, примерно не им съвпадат пътните листове, пише, че колата не е излизала, а харчи 30 литра бензин. Сега, може шофьорите такова да са си изписвали гориво, само че няма да прозвучи много добре според мен.
....
Най-уличаващото е това, че единият е изтрил цялата информация от файловете, което в деня на проверката, което не звучи добре като се каже по този начин.
...
Доказано е, 13 прокурори са се подписали... Това са основните обвинения. А в единия пък има останали звукови записи, които не са ги слушали още, но нямат документ, че са водени. И затова си мисля дали тея не са си бръмчали така, да си изкарват напред назад.

Трябва да имаш няква готовност, ей това са основните нарушения – не излизат пъните листове и гориво и единия шеф на екип, те два ли са три ли са, колко са тия бусове, е изтрил.
...
Не, въпросът е този сигнал, примерно стои и ме слуша в мойта къща, къде отива?"

В голяма част от разговора се съдържат изключително вулгарни изрази и цинизми по адрес на прокурори и журналисти.

По сайтовете са публикувани впечатляващи извадки на разговора:

„Николай Кокинов: Добро утро.

Мирослав Найденов: Аз съм се дегизирал

Н.К.: Дегизирал!? ( към друг). Вода, нищо друго не искам.

М.Н.: Отслабнал ли си?

Н.К.: Само умствено. Преследват ме. Аз съм репресиран.

М.Н.: На една шейна, дет вика Шефа, са ни качили.

Н.К.: Ааа, качили, ма забраихте ма сичките.

М.Н.: Мене ме най забравиха. Ама,…

Н.К.: Тебе не знам кой ти вади ножа. Сигурно ти приказват, че аз ти го вадя, ама…..

М.Н.: Не? Той затва Шефа искаше, той затова ти се обади снощи…

Н.К.: Няма идея кво се случва в крайна сметка. Някой нарежда отгоре. Кой ти скача? Това ни е интересното.

М.Н.: Не знам. Казах му на Шефа, той каза – Цецо. Мисля, че е Цецо. За да има такава атака и то координирана атака….

Н.К.: Значи това го прави Главният (прокурор). Еманципира ли се вече?

М.К.: Защото Той (главният прокурор) първия път като се изказа, директно атакува и теб.

Н.К.: Кво да ти кажа…

М.Н.: Цацаров казал на Шефа, че отдолу го натискат да ми повдигне обвинения.

Н.К.: Крият от мен делото. Аз съм репресиран отвсякъде. Президентът ми скача вече.

М.Н.: А той що?

Н.К.: Ми не знам. Щот сме били хора на Бойко. Не мога да разбера кво се случва – кой от кои е?

М.Н.: В събота и неделя бехме с Шефа и аз му викам, че ще ми пишат постановлението за привличане. И той вика: “Глупости, как ще приличат?” И в понеделник получих призовка.

Н.К.: Виж сега, Началникът си избра главен прокурор.

М.Н.: Знаеш ли кое е лошото? Като са го разпитвали тоя Симеонов…

В това време се появява Бойко Борисов, който макар, че не се интересува от рейтинг класациите со оказа доста запознат:

Б.Б.: Еб.ти таш.ка. Слави Бинев да има по-висок рейтинг от Костов.

Н.К.: Ха-ха-ха. А Кокинов да пише?

М.Н.: И после в дисциплинарката.

Н.К.: И после да.

Б.Б. (към друг): Дай една пура.

М.Н.: Марешки си е платил и днес е на първа страница на “Труд” и “24 часа”. Пълнят гушите на медиите.

Б.Б.: Поболяхте ме.

Н.К.: А какво да кажа аз? Защо ми скача президентът бе? Бил съм твой човек.

Б.Б.: Той, ако е казал, че си мой човек, то тва е хубаво.

Н.К.: Хубаво, ама началникът ми по друг начин го представя.

Б.Б.: В смисъл?

Н.К.: Ми каза, че президентът му се скарал (на Цацаров, бел.р.) – докога ще ги търпиш тия… Както се казва, не са хубави тия работи. Нещо, репресират ме… Червените ме репресират.

Б.Б.: Кои са червените?

Н.К.: Хи-хи-хи. По принцип. Всички ме репресират. Янето ми скача.

Б.Б.: За кое?

Н.К.: За енергийните дела. Гриза дървото. Ще кандидатствам за апелативен прокурор. Искам там вече да ходя.

Б.Б.: Къде е тва?

Н.К.: Апелативна прокуратура. Искам да ходя там вече.

Б.Б.: А София?

Н.К.: Не ми се седи тука повече.

Б.Б.: А този Джамбазов на кой е човек? Аз знам кой го е назначил. Сашо Арабаджиев се е обадил на Филчев и го молят Станишев и Първанов.

Н.К.: Той ми е градски, от Ямбол е, по-малък е от мене. Малко г.й си пада, ама….

Б.Б: Не малко, той си е откровен пед.рас.

Н.К.: Е да де, ама иначе си е добро момче. Умно момче.

Б.Б: Всички педер.си са умни по-принцип. И аз почвам вече да викам, че съм пид.л.

Н.К.: Хи-хи-хи.

Б.Б.:… за да мислат, че съм интелигентен. Кольо Филчев ми разказа целата му история. Нали знаеш, той е като СД – като му щракнеш копче и почва да разправя с години и с дати.

Н.К.: Е той Джамбазов, Бойко Найденов го взе. После и аз си го взех.

Б.Б.: Да не би и ти да обичаш така…

Н.К.: Ми де да знам, не съм пробвал. Ама може и да е хубаво. Знае ли човек на тази възраст.

Б.Б.: Е той не беше ли тоя, дето ходи да разпитва Овчаров в кабинета му?

Н.К.: Да, даже му се караха. А за Миро Найденов, мен тва дело ми го крият.

Б.Б.: Кой го крие?

Н.К.: Ръководството на прокуратурата.

Б.Б.: Кой?

Н.К.: Караш ме да говоря срещу началника си ли? Наблюдаващият прокурор докладва сяка вечер на Боби Сарафов.

Б.Б.: Боби Сарафов е?

Н.К.: Ми докладва си, предполагам, че е по разпореждане на Цацаров, щото тази дисциплинарка ми е голям чатал на врата. Всеки ме изнудва.

Б.Б.: А Апелативен по-хубаво ли е от Градски?

Н.К.: Ами по-високо е. Три граници са. Долу от Благоевград горе до Видин. Обеща ми едно (да стане главен прокурор), а то не стана. Моят мандат изтича след три години. Няма какво да правя тука. Освен това ще съм втора инстанция на СГП, а и не само на нея.

Б.Б.: А неговото дело (визира Миро) как го виждаш като прокурор?

Н.К.: Ми никак не го виждам. Неговият свидетел, как се казваше, Симеонов, пак е бил отбой. Казаха ми, че дръпнал си го бил нещо. Така ми казаха от летището. Сериозно ти говора. Без неговите показания аз не виждам кво има по делото. Имат само тия СРС-та на Калинка.

М.Н.: Те сега искат да привличат и Малена (Филипова, прокурорката от ВКП, заподозряна, че протектира Найденов) към мене.

Н.К.: (към Б.Б.) Не ми се подсмихвай, ти си го избра (Сотир Цацаров – бел.р.).

М.Н.: А по второто дело – това за пиарките. Там тая другата, Накова.

Н.К.: Братко, дишат ти във врата. Познай кой е от три пъти. Не съм аз. Питай началника да каже.

Б.Б.: Кой?

Н.К.: Ти. Питай главния кво му се върти във главата. На мен не ми казва. Изненадва ме непрекъснато. Днес ме бие, утре ме гали. Ето за това искам да стана Апелативен, да отида… Главният (прокурор) ми каза да разпънем като Христос журналиста от Медиапул Борис Митов. И той е гей. И наркоман и гей. Нали съм все главен бушон (към Бойко) нещо взех да са уморявам. Сериозно ти говора. Много ми идва. Удар след удар. Всеки ма цака. Мъка ми е…..

Б.Б.: Роман мое ли си го е.е Джамбазов или не мое?

Н.К.: Според вестниците още един от заместниците ми е г.й.

Б.Б.: Роман си е ман.аф малко.

Н.К.: Е, приятелчета са си с Джамбазов.

М.Н.: Е то прихваща.

Н.К.: Не знам кво прихваща, но нещо съм нервен напоследък.

М.Н.: И на мене ми е същото.

Н.К.: Не е хубаво. Твойто си е твое, мойто си е мое.

М.Н.: Теб като прокурор те питам – при условие че този си е променил показанията, те не могат ли да го прекратат.

Н.К.: Могат.

М.Н.: Е що не го прекратяват. Нали такава беше уговорката? Отиваш разпитват те и край.

Н.К.: Аз съм репресиран в момента. Нямам поле за изява. Аз го питам Джамбазов, той не ми казва нищо. Лъже ме. Знам. Според мене, с ръка на сърцето, няма да издържи делото. А за другото дело, за медийните поръчки, чух една клюка, която ако искаш ще ти я кажа, ако искаш, няма да ти я кажа.

М.Н.: Кажи.

Н.К.: Предлагат сделка и май е приета от девойки, една, от които е дамата, с която живееш (Мирослав Найденов е женен, но явно не става въпрос за съпругата му). Да свидетелства срещу тебе, за да не ? повдига обвинение.

Б.Б.: Тоя не ти е проблем, тая ти е проблем. Още преди една година ти казах.

Н.К.: Е значи мислим в правилната посока.

Б.Б.: Проблем ти е тая, която може да те накисне по най-безобразния начин. Така че отивай и се оправяй.

М.Н.: Аз там притеснения нямам.

Б.Б.: Ако тая, къде живее при мене, ходи да ме топи, чия е вината? Това, което ти го казва човекът…

М.Н.: Е то нали е клюка?

Н.К.: Клюка ама…

Б.Б.: Ама има логика.

Н.К.: Отивам при началника си на репетиция. Не знам дали ще се върна.Николай Кокинов си тръгва. На тръгване предава на Борисов резултати от прокурорски проверки преди да са обявени от прокуратурата.

М.Н.: (към Бойко) Значи, Шефе, тя няма да ме издъни. Марга е много близка с Калина. И след като я осъдиха за дипломата, тя пак се вижда с нея.
Борисов говори по телефона.

Б.Б.: С Бареков как беше? С тоя капут!

*Борисов е на мобилния

Б.Б.: Ще приказват срещу себе си.

Б.Б.: (към Найденов) Лудия не ти е проблем. Тва ти е проблем, щото са европейски пари.”

Аудиозаписите чуйте ТУК, ТУК и ТУК


ПЕДЕРОРИ ...

Новият главен прокурор Сотир Цацаров се хванал за главата от бездушието на подчинените си в най-важната прокуратура в страната – Софийската градска, разказват източници от Съдебната палата.

Той бил потресен и от разказите на колегите си във ВКП, че двама от заместник градските прокурори били с нестандартна сексуална ориентация, което било причина да бъдат зависими от МВР и да изпълняват каквото им се каже.

Най-голямото му разочарование била мекушавостта на градския прокурор Николай Кокинов, който иначе давал вид на много твърд в намеренията си да бори престъпността.

Цацаров вече предложи Кокинов за дисциплинарно наказание, защото не е спазил принципа на случайно разпределение на преписките в разследването на енергийната мафия.

До главния прокурор стигнала и информация, че шефът на Софииската градска прокуратура бил зависим от изпълнителната власт и често слушал бившия премиер Бойко Борисов и вътрешния министър Цветан Цветанов как да води разследвания срещу определени от тях хора и кои да прекратява.

При анализ на делата в Софийската градска прокуратура лъснали и поръчките, които били изпълнявани там в угода на властта.

Стотици хиляди държавна пара били изсипани за разрешителни за СРС-та и наблюдение на бизнесмени и политически лица, срещу които нямало доказателства за престъпления.

Иначе толерантният бивш пловдивски съдия Сотир Цацаров, който стана главен прокурор не без подкрепата на ГЕРБ, бил направо втрещен от разкази и слухове по кабинетите в Съдебната палата, разказва висш магистрат.

Най-грозната информация била, че двама от 6-те заместници на Кокинов били с нетрадиционна сексуалност. Цацаров вече бил наясно и кои са, но решил първо да провери дали това ще им пречи да работят под негово ръководство.

Из : http://senzacia.net/%D1%81%D0%BA%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D0%B0%D0%BB%D0%BD%D0%BE/%D0%B3%D0%B5%D0%B9-%D1%81%D0%BA%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D0%B0%D0%BB-%D1%81%D0%BE%D1%82%D0%B8%D1%80-%D1%86%D0%B0%D1%86%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B2-%D0%BF%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B5%D1%81%D0%BD%D0%B5%D0%BD-%D0%B2-40929




Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kuklovodi
Категория: Политика
Прочетен: 298307
Постинги: 63
Коментари: 0
Гласове: 57
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031