Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.06.2017 10:33 - Един живот:
Автор: danig Категория: Поезия   
Прочетен: 506 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 22.06.2017 10:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Моят свят, е съставен от стъкла,

Лесно се чупи всяка част него
Моят свят, е лесно разрушим
От хора и "приятели" ограбен.

Моят свят, това е животът ми,
Който трудно мога да опиша...
А толкова ми се иска да разкажа...
Но сякаш нещо да мълча ме притиска.

Как искам истината да се знае,
За да живея спокойно и в мир ..
Душата ми най-накрая да спре да лае
И да спре от сълзи този язовир.

Знаеш ли как искам да ми олекне?
Да почувствам и аз, че съм разбрана ..
И кръвта ми да спре обилно да текне
От сърцето ми пропукано отрано.

Знаеш ли какво е да чувстваш
Всеки ден - съсипан, пропилян?
Знаеш ли какво е неспирно да блудстваш,
Всеки ден, на съставни части разпилян?

Не ми казвай. Аз отговора ти го знам.
Дори не знаеш, защо пиша това ..
Не ме обвинявай. Не усещам срам.
Всеки човек притежава някаква душа.

Моята е такава. Трудна за разбиране...
Но и аз също съм просто човек..
Не винаги съм разумна, права
Трудна съм и за обичане!

 

 



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: danig
Категория: Поезия
Прочетен: 175082
Постинги: 530
Коментари: 66
Гласове: 270